Pupbemiddeling

Pupbemiddeling is enkel bedoeld om contact te leggen tussen fokkers en toekomstige eigenaren van een Västgötaspets pup.

Wilt u een nestje gaan fokken, maar heeft u nog geen goed tehuis gevonden voor de toekomstige pupjes, dan kunt u bij de pupbemiddeling van onze vereniging terecht. Heeft u een nestje gefokt en van te voren een toekomstig thuis voor de pupjes gevonden maar u heeft een nestje met zes reutjes en u heeft maar drie mensen die een reutje willen, ook dan kunt u terecht bij onze pupbemiddeling.

Wilt u een Västgötaspets pupje, dan kunt u zich op de wachtlijst laten zetten door het inschrijfformulier pupbemiddeling in te vullen en op te sturen. U kunt hier aangeven of u wensen heeft voor wat betreft geslacht (reu of teef), haarkleur, staartlengte en of u een huishond of een showhond wilt. Bedenk wel dat hoe meer eisen u heeft, des te langer het kan duren voor er een pup is die aan uw eisen voldoet

Als een fokker een nestje heeft, maar er is nog geen goed thuis gevonden voor de pupjes dan kan dit ook worden doorgegeven aan de pupbemiddeling. De fokkers kunnen dit aangeven door het inschrijfformulier fokkers pupbemiddeling in te vullen en op te sturen.

Pupbemiddeling geeft vervolgens, op volgorde van de wachtlijst, uw gegevens door aan de fokker. De fokker neemt dan contact op met de mogelijke toekomstige pupeigenaren. Bij de VVN zijn momenteel geen puppen aangeboden voor bemiddeling. ( 1 november 2015)