Aanvraag bewijs van lidmaatschap

Om elk VVN lid jaarlijks van een lidmaatschapskaart te voorzien, is voor een kleine rasvereniging te kostbaar. Het drukken en verzenden – al dan niet toegevoegd in het VNNieuws – kost erg veel geld. Een bewijs van lidmaatschap is vooral van belang voor de fokkers en soms wordt er een bewijs gevraagd bij het deelnemen aan (internationale) tentoonstellingen. Voor de overige leden die zich niet met fokken bezig houden en/of niet deelnemen aan shows, is het hebben van een lidmaatschapskaart niet noodzakelijk. Het bestuur van de VVN heeft daarom besloten om met ingang van 2015 alleen op aanvraag een bewijs van lidmaatschap te verstrekken. Het bewijs wordt op naam en lidmaatschapsnummer van het lid uitgeschreven. U kunt dus alleen een bewijs van lidmaatschap aanvragen indien u al lid bent. Wilt u zich aanmelden als lid, ga dan naar lid worden.

Fokkers worden geadviseerd om tijdig een bewijs van lidmaatschap van de VVN aan te vragen. Als een fokker bij het laten chippen van zijn/haar nest geen bewijs van lidmaatschap van de VVN kan overleggen, zal de chipper van de Raad van Beheer een hoger tarief in rekening brengen!

U kunt uw bewijs van lidmaatschap online aanvragen, door onderstaand aanvraagformulier in te vullen en te verzenden.

Aanvraag lidmaatschapsbewijs VVN

Velden met een * moeten verplicht worden ingevuld.

• This field is for validation purposes and should be left unchanged.